Blog


időgazdálkodás

Hatékony időgazdálkodás az (alkalmi) irodában

Tévhit, hogy csak az lehet produktív, aki napkeltétől napnyugtáig megállás nélkül a klaviatúrát nyúzza. A hatékony időgazdálkodás egyáltalán nem ezt jelenti. Ugyanis minél hosszabb ideig kell egyhuzamban egy konkrét feladatra összpontosítanunk, annál inkább romlik a teljesítményünk. Egy alkalmi irodában sincs ez másképp.
csapatépítés ötletek

Milyen egy jó csapatépítő?

A jó csapatépítő esemény növeli a cég hatékonyságát, miközben a csapat még jól is érzi magát. A közös élményeken, irányított játékokon keresztül javul a kommunikáció, felszínre kerülnek, vagy akár meg is oldódnak esetleges problémák, feszültségek.
irodai konyha

Mire van szükség egy irodai konyhában?

Az iroda konyhája többféle funkciót is betölthet a cég méretétől, létszámától, profiljától függően. Van, ahol ez egyúttal az étkező, és egyfajta közösségi tér is. Ha a céghez sokszor érkeznek vendégek, és a költségvetés megengedi, jó, ha minél több mindennel tudjuk őket megkínálni.
irodai eszközök

Milyen eszközökre van szükség minden irodában?

Az iroda kialakításakor a bútorokon, világításon kívül gondolni kell a napi használatban szükséges eszközökre is (az óradíjas irodát szerencsére berendezi nekünk az azt kiadó cég). Tevékenységenként eltérő, hogy pontosan mit kell beszerezni, de vannak olyan apróságok, amiknek a hiánya bosszúságokhoz vezet.
iroda bérlés

Mire kell odafigyelni amikor irodát bérlünk?

Iroda bérlésénél érdemes előre összeírnunk, és akár rangsorolnunk az igényeinket. Az egyik első kérdés, hogy hány fővel szeretnénk használni az irodát, vagyis hány munkaállomásra van szükség. Egyre divatosabb megoldás, hogy a "home office” miatt nincs minden kolléga egyszerre a munkahelyen, vagyis akár kevesebb munkaállomás is elég lehet, mint ahány munkavállaló van.
Pénznem
  • HUF (Ft)
  • EUR (Eur)
Nyelv választás
  • HU
  • EN