Rendezvényterem
Saját rendezvényterem még a nagyobb cégeknél is ritkán van, és általában nem is érdemes ilyet fenntartani, hacsak nem a saját rendezvények tartása, esetleg a termek bérbeadása a fő profil.
Kisebb céges eseményeket, oktatást, tréninget, tárgyalással egybekötött ebédet-vacsorát már csak azért is érdemes direkt erre a célra szolgáló rendezvényteremben tartani, mert ott az egyéb kiegészítő szolgáltatások és a catering is könnyen megoldható.
A rendezvényteremek általában legalább 20 fősek, gyakori az 50-100 fő befogadóképességű terem, de nagyobb rendezvényekre sok száz fős teremre is szükség lehet.
Manapság már szinte elengedhetetlen, hogy egy rendezvényteremben legyen valamilyen, kivetítésre alkalmas eszköz - ez lehet projektor, és egyre népszerűbbek az okostévék, okostáblák. Fontos emellett a hangosítás kérdése - a rendezvény szervezésekor a technikai eszközökkel kapcsolatban rengeteg a pontosítani való.
Étel-ital a rendezvény során
Egy rendezvény sikerét nagyban befolyásolja - a környezeten és a programon túl -, hogy mivel látjuk vendégül a résztvevőket. A rendezvénytermek fenntartói többnyire különböző catering csomagokat, kávészünet lehetőségeket kínálnak a terem mellé, melyekből előre választhatunk a szervezés során. Szállodákban lévő rendezvénytermekbe saját étel-ital nem vihető be, és külső catering szolgáltatót sem vehetünk igénybe, de vannak olyan rendezvénytermek, ahol erre is van lehetőség. Olyan rendezvénytermek is vannak a kínálatunkban, ahol inkább csak a kávét-üdítőt fogyasztják a helyszínen a résztvevők, enni pedig inkább külső helyszínre mennek a szünetben, saját költségre – ez a szervező számára nyilván költséghatékony megoldás.
A nagyobb rendezvénytermek bérlésénél rengeteg apró részletet kell tisztázni, hogy valóban úgy sikerüljön a rendezvény, ahogy a szervező szeretné, emiatt ezek foglalása gyakran egyedi ajánlat alapján történik.
A rendezvénytermek ára
A rendezvényterem bérlésének ára többnyire a következő tételekből áll:
- a terem bérleti díja
- kiegészítő szolgáltatások, technikai eszközök díjai (ezeket tartalmazhatja maga a terembérleti díj, ilyenkor ezek nem jelentenek plusz költséget)
- catering csomagok (ezek ára mindig a résztvevők számához igazodik)
A legalacsonyabb terembérleti díjak napi 20-30 ezer forintnál kezdődnek, és a százezres nagyságrend sem ritka. A catering csomagok esetében az ásványvizes-üdítős kávészünetek ezer-kétezer forintos árától a komolyabb, több fogásos, melegételes menükig széles a választék.
Amennyiben céges rendezvényt tervez, nézzen körül oldalunk teremkínálatában, vagy keressen minket elérhetőségeinken, és ajánlunk az Ön igényeihez illő termet!
Hogyan működik a terembérlés a gyakorlatban a Meety-nél?
Főololdalunkon városonként-kerületenként kereshet rá termekre, akár a tervezett időpont beírása nélkül. Az Önnek tetsző rendezvénytermet akár le is foglalhatja előzetesen a weboldalon keresztül – a részletek tisztázásáig ez csak foglalási szándékot jelent. Számlát csak akkor állítunk ki, ha az adott időpontban Partnerünk tudja Önöket fogadni, és a kiegészítő catering lehetőségek és technikai felszerelés kérdését is pontosítjuk.
Ha kérdése merül fel a rendezvényteremmel kapcsolatban, azt felteheti a megjegyzés mezőben a foglalás során, de fordulhat közvetlenül Ügyfélszolgálatunkhoz akár e-mailben, akár telefonon.
Hogyan történik a fizetés a rendezvényterem bérlése során?
Rendezvénytermek esetén nem ritka, hogy csak egyedi ajánlat alapján derül ki a mindent tartalmazó ár. Ennek egyik oka lehet, hogy más a bérleti díj catering rendelése esetén, mint anélkül. A technikai igény, az időpont, a létszám és az egyedi kedvezmények is befolyásolják az árat, emiatt nagyobb rendezvények esetén mindenképp tisztázzuk ezeket a kérdéseket számlázás előtt.
A Meety-n szereplő terembérleti díjak minden esetben nettó árak, az egyedi ajánlatban pedig pontosan, tételesen feltüntetjük a catering csomagok, technikai eszközök és egyéb tételek pontos árát.
A fizetés banki átutalással van bankkártyával történhet. A foglalás a bérleti díj beérkezésekor válik véglegessé.
Bérelhető termeinket Partnereink a publikusan elérhető áraikkal megegyező, vagy akár kedvezőbb áron kínálják a Meety felületen keresztül.
Mikor lehet átvenni a termeket, mennyivel korábban kell lefoglalni?
Nagyobb rendezvényeknél akár egy órával az esemény kezdete előtt is érdemes lehet megjelennie a szervezőnek. A foglalás idejébe számoljuk bele a résztvevők érkezésének, búcsúzásának idejét is.
A weboldalon szereplő termek akár hónapokkal előre is lefoglalhatók, de bizonyos esetekben akár egy-két nappal az esemény előtt is találhatunk még a célunknak megfelelő rendezvénytermet. Komolyabb catering igény esetén a helyszínnek több napos felkészülésre lehet szüksége, de egy egyszerű ásványvíz-kávé bekészítést a legtöbb helyen könnyedén megoldanak akár másnapra is.
Rendszeres terembérlés
A terembérlés speciális esete, amikor nem egy-egy alkalomra keres valaki termet, hanem több alkalmas rendezvény-sorozatra. Ezekben az esetekben mindenképp érdemes egyedi ajánlatot kérni, mert gyakran ajánl fel valamilyen kedvezményt az üzemeltető, főleg, ha a pontos dátumok is ismertek. Ha talál a kínálatunkban olyan rendezvénytermet, amit több alkalommal is igénybe venne, keresse fel ügyfélszolgálatunkat, hogy pontos igényeit egyeztetve egyedi ajánlatot készítsünk!
Bérelhető rendezvénytermeink
Portálunkon található bérelhető rendezvénytermek közül válogattunk néhányat, a főoldalon lévő keresővel további termeket tud elérni!
PENROSE TEREM
Világos, jól felszerelt tárgyaló- és rendezvényterem az I. kerületben, catering lehetőségekkel.
Az éttermi különterem nagyszerű választás akár 35 fő fogadására. Teljes konferencia berendezés, projektor, hangosítás, mikrofon áll rendelkezésre. Emellett finom Mauro kávéval, italokkal és helyben készült cateringgel várjuk vendégeit. Hab a tortán az elénk táruló festői panoráma a Dunára. Tekintsen Budapest csodálatos látképére extravagáns körülmények között!
Robinia terem
Természetes fénnyel rendelkező, légkondicionált terem. A rendezvényterem kapacitása: széksorosan 200 fő, U alakban 50 fő, tárgyalóasztalos elrendezésben 50 fő. Felár ellenében különböző kávészünet, ebéd vagy vacsora csomagok választhatók, 4 csillagos szállodai szobák foglalhatók.
Levendula Terem és Terasz
Napfényes terem 150nm-es terasszal. A rendezvényterem kapacitása: széksorosan 100 fő, U alakban 40 fő, tárgyalóasztalos elrendezésben 40 fő. Felár ellenében különböző kávészünet, ebéd vagy vacsora csomagok választhatók, 4 csillagos szállodai szobák foglalhatók.
BUSINESS KLUBHELYISÉG AZ ÖRS VEZÉR TÉRNÉL, A METRO MELLETT
Budapest legforgalmasabb pesti központjában, az Örs vezér terén található a Business Klubhelyiség, amely tréningekre, workshopokra, üzleti találkozók szervezésére kiválóan alkalmas. Karfás tárgyalószékek, igény szerint rendezhető asztalok, prezenter, 75’’ TV, hdmi kábel. Konyhasziget használata igény szerint.
Télikert Különterem és Terasz
Üvegfalú, sötétíthető, kertkapcsolatos, légkondicionált különterem jó parkolási lehetőségekkel Budán a BAH csomópontnál található hotelben. Kiváló parkolási lehetőségekkel, igazán egyedi helyszín kis létszámú (5-50 fő) rendezvényekhez A rendezvényterem kapacitása: széksorosan 50 fő, U alakban 40 fő, tárgyalóasztalos elrendezésben 20 fő, iskolapados elrendezésben 25 fő. Felár ellenében különböző kávészünet, ebéd vagy vacsora csomagok választhatók.
Sirály terem
A Sirály termünk egy wellness és konferencia hotel legnagyobb természetes fénnyel rendelkező terme. A terem légkondícionálható és elsötétíthető, beépített hangosítással és internet csatlakozással rendelkezik. 250 főig képzések, konferenciák, céges rendezvények, termékbemutatók, prezentációs fogadások, bálok lebonyolíthatóak. A technikai háttér biztosítása mellett a rendezvények vendéglátása a kávészünettől kezdve a háromfogásos étkezésen át a díszvacsoráig biztosított.
Bálterem
A Bálterem egy négy csillagos wellness és konferencia hotel legnagyobb rendezvényterme. Nagyobb konferenciák, kiállítások ideális helyszíne a Sas-hegy lábánál. 200 főig képzések, konferenciák, céges rendezvények, termékbemutatók, prezentációs fogadások, bálok lebonyolíthatóak. A technikai háttér biztosítása mellett a rendezvények vendéglátása a kávészünettől kezdve a háromfogásos étkezésen át a díszvacsoráig biztosított.