Terembérlés
Kis tárgyalótól a több száz fős bálteremig
A terembérlés iránti igény szinte minden vállalkozás életében felmerül, különböző gyakorisággal és különböző célból.
Az egyéni vállalkozók vagy induló cégek gyakran nem rendelkeznek saját irodával, hiszen ennek fenntartása nem éri meg nekik. Viszont az üzleti tárgyalásaik minden bizonnyal hatékonyabbak egy nyugodt tárgyalóban, mint egy zajos kávézóban. Számukra a tárgyaló bérlés jelentheti a legköltséghatékonyabb megoldást, kiegészítve esetleg alkalmi iroda vagy munkaállomás bérlésével.
Az is előfordulhat, hogy a saját tárgyaló túl kicsi egy tervezett megbeszéléshez, esetleg az ügyfeleinktől nagyon távol van az irodánk, így jobban járnak a felek, ha valahol félúton találnak egy bérelhető tárgyalót. A tárgyaló elrendezését befolyásolja a résztvevők létszáma, illetve a tárgyalás témája. Két fős kis tárgyalóknál előfordul, hogy tárgyalóasztal helyett alacsony asztalka mellett, kényelmes fotelokban ülhetnek a felek - ez jellemző például a coaching célú szobákban. Tárgyalókban legjellemzőbb a „board room” elrendezés, mikor is egy szögletes asztal két oldalán foglalnak helyet a résztvevők. Bizonyos esetekben jelentősége lehet a körasztalnak. Van, hogy az U alakúan berendezett terem szolgálja legjobban az esemény célját.
Oktatóterem, illetve előadóterem még a nagyobb cégeknél sem mindig áll rendelkezésre, főleg, ha csak időnként van rá szükség. Saját szervezésű oktatásnál érdemes a kollégák számára autóval és tömegközlekedéssel is jól megközelíthető helyszínt keresni, és persze a témától függően nagyon eltérő a technikai felszereltség igénye. A projektor, illetve kivetítő már nagyon sok oktatóteremben az alapfelszereltség része, de van, ahol külön kell érte fizetni. Bizonyos oktatótermekben akár minden egyes résztvevő saját, külön számítógépet kap - ez főképp olyan cégeknél fordul elő, akik saját maguk is tartanak informatikai tanfolyamokat. Az oktatótermek gyakran iskolapados elrendezésűek; frontális oktatás esetén szinte mindig. Van, hogy kis csoportokban kell végrehajtani feladatokat, ilyenkor ennek megfelelő berendezést szoktak kérni a terembérlők.
Partnertalálkozókon a terembérlés során kiemelt jelentőségű, hogy nívós legyen a környezet, és nagyon nem mindegy, hogy milyen étellel-itallal vendégeljük meg a résztvevőket.
Partnertalálkozóra, vagy például egy cég kiemelten ünnepi eseményére lehetnek alkalmasak a legnagyobb rendezvénytermek, például báltermek. Az ilyen rendezvényeken gyakori az állófogadás.
Bármelyik típusú terem bérlésében tudunk segíteni - nézzen körül kínálatunkban, vagy forduljon hozzánk bizalommal elérhetőségeinken!
Hogyan működik a terembérlés a gyakorlatban a Meety-nél?
Termet bérelni akár azonnali foglalással is lehet; ez főleg a kisebb tárgyalók bérlésénél jellemző megoldás. Ha tudja, mikor szeretne tárgyalni, már a főoldalon kiválaszthatja a megfelelő időpontot, és városonként-kerületenként rákereshet a szabad tárgyalótermekre.
Ha nem tudja, mikor tartaná a tárgyalást, csak azt, hogy melyik városban-kerületben, akkor az adott helyszínen ajánlott termek adatlapjain, a foglalási naptárban megtekintheti, hogy mikor szabad a terem, és elindíthatja a foglalást.
Minden terem-keresés során tovább szűrhetünk számos egyéb, számunkra fontos paraméter alapján.
Bizonyos termek bérlése csak előzetes időpont-egyeztetéssel lehetséges. Ilyenkor a Meety munkatársai közvetítenek a bérlő és a helyszíntulajdonos között.
Nagyobb rendezvényeknél a tapasztalatok alapján annyi az egyedi kérés és paraméter, hogy minden esetben egyedi ajánlatot kap a terembérlés iránt érdeklődő. Ilyenkor szintén a Meety munkatársai végzik az egyeztetést.
Hogyan történik a fizetés a terembérlés során? Mennyibe kerül a terembérlés?
A Meety-n szereplő terembérleti díjak minden esetben nettó árak.
A fizetés banki átutalással van bankkártyával történhez. A foglalás a bérleti díj beérkezésekor válik véglegessé.
Bérelhető termeinket Partnereink a publikusan elérhető áraikkal megegyező, vagy akár kedvezőbb áron kínálják a Meety felületen keresztül.
A legkisebb bérelhető tárgyalótermek akár már 2500 Ft/óra díjtól elérhetők, felső határ gyakorlatilag nincs. Az oktatótermek, rendezvénytermek, előadótermek ára nagyon sok paramétertől függ. A rendezvénytermek költségénél mindenképp fontos a catering a kérdése. Előfordulhat, hogy egy kedvezőbb árú terem nem tartalmazza pl. a projektort, vagy egyéb felszerelést, tehát ezeket mindenképp érdemes előre tisztázni, illetve a Meety felületén keresésnél szűrőkkel beállítani.
Mikor lehet átvenni a termeket, mennyivel korábban kell lefoglalni?
A termek átvételekor mindenképp számoljunk azzal, hogy számunkra ismeretlen helyre kell érkeznünk. Érdemes időt szánni a terem megkeresésére, ezért ne az utolsó pillanatban érkezzünk. Kisebb tárgyalóknál célszerű negyed órával előbb érkezni, nagyobb rendezvényeknél akár egy órával az esemény kezdete előtt is érdemes lehet megjelennie a szervezőnek. A foglalás idejébe számoljuk bele a résztvevők érkezésének, búcsúzásának idejét is.
A weboldalon szereplő termek naptárjában akár hónapokkal előre is foglalhatunk időpontot, azonban nagyon távoli foglalás esetén célszerű előzetesen egyeztetni az esetleges kellemetlenségek kiküszöbölésére. (Pl. tervezett festés, felújítás miatt zárva lehet a terem.)
A legtöbb kiadó Partner legalább egy napos felkészülési időt kér, de a kisebb tárgyalókat akár egy-két órán belül is elfoglalhatjuk.
A terembérlés speciális esete, amikor nem egy-egy alkalomra keres valaki termet, hanem tudja, hogy például minden héten szerdán délután szüksége lesz egy tárgyalóra. Az is gyakori, hogy a pontos időpont csak az adott tárgyalások előtt nem sokkal derül ki, de nagyjából kalkulálható, hogy havonta hány alkalommal lesz szükség tárgyalóteremre. Ezekben az esetekben érdemes egyedi ajánlatot kérni. Ha talál a kínálatunkban olyan tárgyalótermet, ahová szívesen járna rendszeresen, jelezze, ha nem, keressen minket elérhetőségeinken, és a kívánt paraméterek alapján keresünk Önnek való bérelhető termet!
Bérelhető termek
Portálunkon található bérelhető termek közül válogattunk néhányat, a főoldalon lévő keresővel további termeket tud elérni!
Bartók Office Apartman - Prémium tárgyaló
Prémium felszereltségű okos tárgyalónk olyan környezetet biztosít, amelyben Ön is szívesen fogadná üzleti partnereit. Személyre szabható termünk bármikor igénybe vehető villámgyors internettel, kávéval és más italokkal, snackekkel. A terem kiegészíthető extra asztalokkal és székekkel igény szerint. A teremben található egy okosTV, ami használható kivetítőként is. A tárgyalóhoz külön konyha és mosdó tartozik. Kis létszámú megbeszélésekhez, tréningekhez, interjúkhoz a legjobb választás. Nyomtató/szkenner és prezentációs tábla díjmentesen igényelhető. Állatbarát tárgyaló.
Budapest tárgyaló
Tárgyaló Budapest egyik legnívósabb irodaházában, egyedi igényeihez előkészítve, csúcsminőségű technikai és irodai eszközökkel, parkolási lehetőséggel. Egyetlen órától akár néhány nap időszakra is bérelhető tárgyalótermünket egyedi igényei alapján tökéletesen előkészítjük. Bármilyen tárgyalást gördülékennyé teszünk, legyen szó sztenderd megbeszélések, videókonferenciák vagy nagyobb konferenciák lebonyolításáról. Tárgyalónk minden típusú rendezvényt ki tud szolgálni. Igény esetén kávéval, teával, forró csokival, ízletes éttermi- és catering szolgáltatással készülünk.
Kertvárosi Kamra Klub
Olyan helyre van szüksége, ahol kiscsoportos foglalkozásokat, előadásokat tarthat? 10-12 fős csapatának szeretne tréninget szervezni? Munkamegbeszélést tartana stratégiai partnereivel? Vagy csak összejönne a barátaival beszélgetni, ünnepelni? A Kertvárosi Kamra Klub a hely, amit keres! A házban egy nagy terem található, amely funkcionálisan több részre osztható székekkel, tárgyalóasztallal és íróasztallal. Felszerelése: 75” UHD televízió készülék, számítógép+monitor, flipchart tábla, internet, WiFi. Fürdőszoba és konyha is található az épületben. Egyedi igények esetén megbízható partnereink által catering szolgáltatást is megszervezünk!
Margaréta Terem
Nagyobb céges rendezvényekre alkalmas szállodai különterem, közvetlenül az autópálya mellett. Különtermünk kapacitása: széksorosan 170 fő, U alakban 125 fő, tárgyalóasztalos elrendezésben 120 fő. Felár ellenében különböző kávészünet, ebéd vagy vacsora csomagok választhatók az étterem kínálatából.
MEETING & COWORKING POINT 1.
Tárgyaljon, dolgozzon inspiráló környezetben! A könnyen megközelíthető, kortárs festményekkel dekorált, exkluzív helyszínünkön nyugodt körülmények között dolgozhat vagy fogathatja partnereit. Hatékonyságát modern technikai eszközök és személyi asszisztencia támogatja. MODERN TECHNIKA: wifi, projektor, smart tv, hangosítás, flipchart. Kényelmes, exkluzív környezet meetingekhez, online eseményekhez. Partnerek fogadása, kávé/teafelszolgálás, másolás, szkennelés. PARKOLÓHELY: Beálló zárt teremgarázsba.
Opál terem
Kisebb meetingekre és tréningekre alkalmas, légkondícionálható és elsötétíthető szekcióterem egy négy csillagos wellness és konferencia hotelben. Légkondicionált szekciótermünkben 25 főig meetingek, képzések lebonyolíthatóak. A technikai háttér biztosítása mellett a rendezvények vendéglátása a kávészünettől kezdve a háromfogásos étkezésen át a díszvacsoráig biztosított. A teremben térítésmentesen biztosítjuk az alap technikai felszereltséget (1 db flipchart ingyenesen, vetítővászon és projektorállvány, wifi, hangosítás 1 db kézi, vezeték nélküli mikrofonnal), emellett videokamera, projektor, tolmácsberendezés is igényelhető. Hangulatos belső kertünk a rendezvények kellemes, nyugodt légkörét biztosítja.
PONT Iroda - tréning terem és tárgyaló
A terem az Örs vezér téren található, az Árkád Üzletház mellett közvetlenül, ám mégis távolabb a főút zajától, biztosítva az elmélyült munka feltételeit. Ez a tágas, világos, panorámás 23 nm-es terem / csoportszoba alkalmas tárgyalások, tréningek vagy akár önismereti csoportok, pszichodráma vagy családállítás lebonyolítására is. A hangszigetelés, az emelet nyugalma és az új nyílászárók ideális teret nyújtanak mindezekhez. Ideális 12-14 főre. Rugalmasan variálható elrendezések. Hétvégére is bérelhető. Mini konyha – tisztított víz / kávé-tea /ételmelegítési lehetőség. A teremben gurulós, könnyen kezelhető flipchart tábla is van. Az iroda a 8. emeleten található és déli fekvése miatt bőségesen kap természetes megvilágítást a mindig kellemes hőmérsékletet mellett, melyet a légkondicionáló biztosít.
Tárgyaló és oktatóterem a Nyugatinál
Előadásokhoz, oktatáshoz vagy tárgyalásokhoz kiadó hatalmas termünk asztalokkal és székekkel, valamint projektorral felszerelve. Előre egyeztetés esetén a berendezés változtatására van lehetőség bármilyen alakzatban, illetve a bútorok nélkül is van rá mód. Minden igényben tudunk segíteni: parkolás, reggeli-ebéd-uzsonna intézése, már jól bevált partnerek segítségével.
VIP tárgyaló
Tökéletes szervezés, kifogástalan kivitelezés, biztos siker! A négycsillagos szálloda magas színvonalú rendezvények, konferenciák, továbbképzések és egyéb események lebonyolítását garantálja professzionális személyzet segítségével, akik a rendezvények megtervezéséért és lebonyolításáért teljes felelősséget vállalnak. A hotel parkján át megközelíthető, exkluzív rendezvényterem. A konferenciák közti elmaradhatatlan frissítő szünetekhez prémium kávészünet kínálatunk elérhető. A szolgáltatások többféle árkategóriában és a vendégek igényeihez szabva kérhetők, legyen szó egy egyszerű és gyors szünetről vagy akár exkluzív bekészítésről.