Férőhely: 1-11 Alapterület: 20 m2
Foglalható:
Hétfő: 08:00-17:00
Kedd: 08:00-17:00
Szerda: 08:00-17:00
Csütörtök: 08:00-17:00
Péntek: 08:00-16:00
Szombat: Nem foglalható
Vasárnap: Nem foglalható
Tárgyaló Budapest egyik legnívósabb irodaházában, egyedi igényeihez előkészítve, csúcsminőségű technikai és irodai eszközökkel, parkolási lehetőséggel.
Szolgáltatások
-
Projektor vagy TV:alapárban
-
Wifi/Internet:alapárban
-
Fénymásolás, nyomtatás:fizetős
-
Papír+toll:alapárban
-
Flipchart:alapárban
-
Videokonf. lehetőség:alapárban
-
Konferenciatel. használat:alapárban
-
Angolul beszélő személyzet
Étel, ital
-
Ivóvíz díjmentesen
-
Ásványvíz:alapárban
-
Kávé:alapárban
-
Tea:alapárban
-
Üdítőitalok:alapárban
-
Aprósütemény, harapnivaló:fizetős
-
Kávészünet csomagok rendelhetők
-
Ebéd/vacsora előre rendelhető
-
Étkezési lehetőség az épületben
-
Saját étel/ital bevihető:alapárban
-
Külső catering szolgáltatás bevihető:alapárban
Környezet, épület, kialakítás
-
Vírusvédelmi intézkedések
-
Klíma
-
Lift
-
Exkluzív környezet
-
Akadálymentes
Közlekedés, parkolás
-
Fedett parkoló:alapárban
-
Fizetős parkolás az utcán
-
Metró közelében (400m-en belül)
Foglalási mód
-
Időpont egyeztetés szükséges
-
Egyedi ajánlat alapján (a FOGLALOM gomb megnyomása csak ajánlatkérést jelent)
Megközelíthetőség
Az irodaház kiváló elhelyezkedése a garancia a Szent István Bazilika és a Dunapart életbevágóan fontos kulturális, kulináris és társadalmi tereihez való közelségre. Az épület köti össze a Gresham Palota és a Magyar Tudományos Akadémia által határolt területet, mely a századokon átívelő építészeti megoldások egyedülálló és lenyűgöző példája. A környék bármilyen tömegközlekedési eszközzel – pl. metro (500 m), buszok (20 m), villamos (50 m), hajó (100 m) – és autóval is könnyedén megközelíthető. A környék bármilyen tömegközlekedési eszközzel – pl. metró (500 m), buszok (20 m), villamos (50 m), hajó (100 m) – és autóval is könnyedén megközelíthető. A Nyugati pályaudvar 3 km-re, a főbb autópályák (M0, M1, M3, M7) 5 km-re, a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér pedig 20 km-re található az épülettől.
Bővebb leírás
Ha szeretne professzionális körülmények között tárgyalni ügyfeleivel, lenyűgözné tárgyalópartnereit Budapest egyik legnívósabb irodaházában, forduljon hozzánk bizalommal: 2 főtől akár 60 főig bármilyen tárgyalást lebonyolítunk Önnek.
Egyetlen órától akár néhány nap időszakra is bérelhető tárgyalótermeinket egyedi igényei alapján tökéletesen előkészítjük. Bármilyen tárgyalást gördülékennyé teszünk, legyen szó sztenderd megbeszélések, videókonferenciák vagy nagyobb konferenciák lebonyolításáról. A legtöbb konferencia és szeminárium számára megfelelő méretű termekkel rendelkezünk, melyek csúcsminőségű eszközökkel felszereltek. Tárgyalóink minden típusú rendezvényt ki tudnak szolgálni. Igény esetén kávéval, teával, forró csokival, ízletes éttermi- és catering szolgáltatással készülünk.
Foglalási feltételek
A FOGLALÁS gomb megnyomásával azonnali foglalási igényét jelezheti, melyet a Meety ügyfélszolgálata munkaidőben (hétfőtől-péntekig 8-17 óráig) 1 órán belül visszaigazol.
Egyedi ajánlatkérést szintén a FOGLALÁS gombon keresztül kezdeményezhet, a megjegyzés mező kitöltésével, vagy e-mailben az ugyfelszolgalat@meety.hu címen. Ha segítségre van szüksége, hívja a +36 (1) 800-1727-os számot!
A tárgyaló helyszínén teljesen felszerelt, bútorozott és rugalmas iroda- és tárgyalóbérleti lehetőségek, valamint virtuális iroda, székhelyszolgáltatás is elérhetők. Privát irodamegoldások havidíjas és részmunkaidős, bérletes rendszerben. Kérjen ajánlatot!