Férőhely: 1-10 Alapterület: 25 m2
Foglalható:
Hétfő: 09:00-17:00
Kedd: 09:00-17:00
Szerda: 09:00-17:00
Csütörtök: 09:00-17:00
Péntek: 09:00-17:00
Szombat: Nem foglalható
Vasárnap: Nem foglalható
10 fős, légkondicionált tárgyalóhelyiségünket órára adjuk bérbe, kiegészítő irodai (fénymásolás, nyomtatás, scannelés) és büfé (kávé, tea, üdítő, víz) szolgáltatással. A terem átrendezéssel 15 fő befogadására is alkalmas, workshopok, konferenciák, előadások megtartásához, akár co-working állomásokhoz egy-egy napra. Az épület előtt és a belső udvarban a parkolás ingyenes és időkorláttól mentes. A nyitva tartási időn kívülre érkező foglalásokat is megpróbáljuk rugalmasan kezelni és teljesíteni, egyéni árszabás alapján. Bérletes rendszerben is működünk.
Szolgáltatások
-
Projektor vagy TV:alapárban
-
Wifi/Internet:alapárban
-
Fénymásolás, nyomtatás:fizetős
-
Papír+toll:alapárban
-
Videokonf. lehetőség:alapárban
-
Számítógép használat:alapárban
-
Angolul beszélő személyzet
Étel, ital
-
Ásványvíz:fizetős
-
Kávé:fizetős
-
Tea:fizetős
-
Üdítőitalok:fizetős
-
Saját étel/ital bevihető:alapárban
-
Külső catering szolgáltatás bevihető:alapárban
Környezet, épület, kialakítás
-
Klíma
-
Természetes fény/ablak
Közlekedés, parkolás
-
Parkolás udvarban:alapárban
-
Ingyenes parkolás az utcán
Foglalási mód
-
Időpont egyeztetés szükséges
Megközelíthetőség
Gépkocsival és 7-es Volán busszal (buszmegálló az épület előtt).
Bővebb leírás
Mi egy kis helyi, családi vállalkozás vagyunk. Rita író, fordító, szerkesztő, Kristóf ügyvéd. Főleg home office-ban dolgozunk, illetve Kristófnak Budapesten van irodája. Öt éve költöztünk Tatára, és azóta gondolkodtunk rajta, hogy időnként nekünk is szükségünk lenne a munkánkhoz egy olyan helyiségre, ahol nyugodt, professzionális környezetben, háttérzajoktól mentesen és nem az otthonunkban vagy egy kávézóban tudunk megbeszéléseket tartani. Ahol, ha úgy adódik, van egy mindenki számára látható képernyő is, és ki tudunk nyomtatni vagy le tudunk fénymásolni néhány iratot. Ezért csináltuk meg az Ankétot, részben saját magunknak, illetve másoknak is nagy szeretettel, mert mi azért viszonylag ritkán használjuk ki.
Érkezéskor is ott lesz valamelyikünk, hogy segítsen és kiszolgálja a vendégeket. Jelenleg egy helyiségünk van, amit tárgyalóként is lehet használni, de 15 főig alkalmas előadások, workshopok megszervezésére is.
Foglalási feltételek
Időpontegyeztetés/ajánlatkérés a FOGLALÁS gombon keresztül, vagy e-mailben az ugyfelszolgalat@meety.hu címen. Ha segítségre van szüksége, hívja a +36 (1) 800-1727-os számot!
Lemondási feltételek
24 órával az esemény előttig díjmentesen lemondható. 24 órán belüli lemondás esetén a teljes bérleti díjat felszámoljuk.